1.Які Ви батьки?

19.05.2016 12:20

Позначте фрази, які часто використовуєте, спілкуючись з дитиною.                                                                                                                            

1.   Скільки разів тобі повторювати!

2.   Порадь, будь-ласка, як мені вчинити в даній ситуації…

3.   Не знаю, щоб я без тебе робила.

4.   І в кого ти такий удався?!

5.    Які в тебе чудові друзі!

6.    Ну на кого ти схожий?!

7.    Ти – моя опора і помічник!

8.    Ну що за друзі в тебе?!

9.    Про що ти тільки думаєш?

10.  Який ти в мене розумний!

11.    А ти як вважаєш?

12.   У всіх діти як діти, а ти…

13.   Який ти у мене кмітливий!


Відповіді 1, 2, 4, 6, 8, 9, 12 – 2 бали;
3, 5, 7, 10. 11, 13 – 1 бал.


Підрахуйте кількість одержаних балів.


7-8 балів. Ви живете з дитиною душа в душу. Вона щиро любить і поважає вас. Ваші стосунки сприятливо впливають на становлення її особистості.


9-10 балів. Ви непослідовні у взаєминах з дитиною. Вона поважає вас, хоча, й не завжди з вами відверта. На її розвиток впливають здебільшого випадкові обставини.


11-12 балів. Вам необхідно уважно ставитися до дитини. Розвиток дитини залежить більше від випадковості, ніж від Вас.


13-14 балів. Ви й самі відчуваєте, що дієте неправильно. Між вами і дитиною існує недовіра.


Намагайтеся приділяти дитині більше уваги, враховувати її запити та інтереси.
«Навчання стане сенсом життя для дитини, якщо нею керувати з її ж позицій, реалізуючи її внутрішню готовність до розвитку, самостійності, самоутвердження, морального становлення» (Ш. Амонашвілі).