Розвивальне середовище
Розвивальне середовище у групах побудовано так, що діти можуть здобувати знання різними способами і за допомогою найрізноманітніших предметів, як спеціально підібраних, так і тих, що просто є під рукою.
Малюки приходять до молодшої групи, коли їм три – три з половиною роки, і вже в цьому віці вихователі знайомлять їх з структурою домашньої адреси. Зокрема, виходячи на прогулянку, звертають увагу, що дитячий садок - це один будинок, що вулиця складається з багатьох будинків, а місто – з багатьох вулиць. Пропонують їм пригадати назву своєї вулиці, тощо.
Формування елементарних уявлень про Сонячну систему, Всесвіт і можливості його дослідження – завдання, передбачені Базовим компонентом (освітня лінія «Дитина у природному довкіллі»).
Ознайомлення з планетами проводиться у формі віртуальних подорожей, пропонуючи дітям уявити, ніби вони потрапили на якусь із планет. Їм це дуже подобається, вони із захопленням слухають про планети, і діляться враженнями.
Знання вихованців – не спожитий у готовому вигляді результат чужої праці, а власний продукт, отриманий через постановку запитань, проходження «точок подиву», самостійну творчу діяльність. Адже космічне виховання – це важливий курс у педагогічній системі Монтессорі. Створення цілісної картини світу в процесі його пізнання, розуміння між об'єктами довкілля – основна ідея космічного виховання за Монтессорі.
Отже,основне завдання вихователя полягає в тому, щоб показати дітям, як з допомогою конкретних предметів, роздумів про різні природні феномени можна самостійно пізнавати світ і здобувати нові знання.